Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY

  • ÚVODNÍ USTANOVENÍ
  • Tyto obchodní podmínky v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen "občanský zákoník") upravují vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě smlouvy o poskytování služby uzavírané mezi:

Mgr. Anna Cimburková, MBA,

IČ: 215 16 405, sídlem Na Sádkách 1903, 530 03, Pardubice-Bílé Předměstí, Česká republika,

e-mail: info@business-therapy.cz

telefon: +420 731 542 771

web: www.business-therapy.cz

(dále jen "poskytovatel")

a

objednatelem, kterým může být:

  • fyzická osoba, která s poskytovatelem uzavře smlouvu o poskytování služby mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání

(dále jen "objednatel-spotřebitel") nebo

  • podnikající fyzická osoba nebo právnická osoba (dále jen "objednatel-podnikatel")

(objednatel-spotřebitel a objednatel-podnikatel dále jen společně také jen "objednatel")

ve smyslu § 1746 odst. 2 občanského zákoníku (dále jen "smlouva o poskytování služby" nebo "smlouva o poskytnutí služby").

  • Ustanovení těchto obchodních podmínek tvoří nedílnou součást smlouvy o poskytování služby.
  • Poskytovatel a objednatel si mohou výslovně sjednat svá vzájemná práva a/nebo povinnosti odchylně od ustanovení těchto obchodních podmínek. V takovém případě má před zněním těchto obchodních podmínek přednost takové výslovné odchylné smluvní ujednání mezi poskytovatelem a objednatelem.
  • Znění těchto obchodních podmínek může poskytovatel měnit či doplňovat. Pro objednatele je však vždy závazné znění obchodních podmínek účinné ke dni uzavření smlouvy o poskytování služby.
  • INFORMACE O SLUŽBÁCH POSKYTOVATELE
  • Poskytovatel může na základě smlouvy o poskytování služby objednateli poskytnout tyto služby:
  • službu Career Therapy
  • službu Business Therapy
  • službu MasterClass
  • službu Talent Match

(dále společně jen "služby" nebo každá jednotlivě jako "služba").

  • Poskytovatel poskytuje služby online prostřednictvím videohovorů s využitím platformy Google meet.
  • Poskytovatel poskytuje služby v českém a/nebo anglickém jazyce.
  • OBSAH SLUŽBY CAREER THERAPY
  • Poskytovatel poskytuje v rámci služby Career Therapy objednateli-spotřebiteli online konzultaci v oblasti kariérního poradenství. První online konzultace je úvodní konzultací a každá následná online konzultace je již konzultací další.
  • Na webu poskytovatele jsou uvedeny veškeré informace o poskytované službě a o aktuální odměně poskytovatele za poskytování služby Career Therapy v režimu úvodní konzultace a v režimu dalších konzultací. Odměna poskytovatele za poskytování služby Career Therapy v režimu úvodní konzultace i v režimu dalších konzultací zůstává v platnosti po dobu, kdy je zobrazena na webu poskytovatele. Tato odměna není přizpůsobována osobě objednatele-spotřebitele na základě automatizovaného rozhodování.
  • Objednatel-spotřebitel souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku v rámci poskytování služby ze strany poskytovatele a bere na vědomí, že náklady vzniklé při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením smlouvy a následným poskytnutím online konzultace (zejména náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.
  • Poskytovatel není ve vztahu ke objednateli-spotřebiteli vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1820 odst. 1 písm. n) občanského zákoníku.
  • Veškerá nabídka služeb uvedená na webu poskytovatele je informativního charakteru a poskytovatel není povinen uzavřít smlouvu o poskytnutí služby. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.
  • OBSAH SLUŽBY BUSINESS THERAPY
  • Poskytovatel poskytuje v rámci služby Business Therapy objednateli-podnikateli online konzultaci v oblasti business poradenství. První online konzultace je úvodní konzultací a každá následná online konzultace je již konzultací další.
  • Na webu poskytovatele jsou uvedeny veškeré informace o poskytované službě a o aktuální odměně poskytovatele za poskytování služby Business Therapy v režimu úvodní konzultace a v režimu dalších konzultací. Odměna poskytovatele za poskytování služby Business Therapy v režimu úvodní konzultace i v režimu dalších konzultací zůstává v platnosti po dobu, kdy je zobrazena na webu poskytovatele.
  • Objednatel nese ze svého náklady spojené s uzavřením smlouvy a poskytnutím online konzultace, zejména náklady na internetové připojení a náklady na telefonní hovory.
  • Veškerá nabídka služeb uvedená na webu poskytovatele je informativního charakteru a poskytovatel není povinen uzavřít smlouvu o poskytnutí této služby. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.
  • OBSAH SLUŽBY MASTER CLASS
  • Poskytovatel poskytuje v rámci služby Master Class objednateli přístup na online setkání minimálně 3 a maximálně 10 osob, jehož obsahem je i online konzultace na určité, poskytovatelem na jeho webu uvedené, téma z oblasti kariérního a/nebo business poradenství (dále jen "online setkání").
  • Na webu poskytovatele jsou uvedeny veškeré informace o poskytované službě a o aktuální odměně poskytovatele za poskytování služby MasterClass. Odměna poskytovatele za poskytování služby Master Class zůstává v platnosti po dobu, kdy je zobrazena na webu poskytovatele. Tato odměna není přizpůsobována osobě objednatele-spotřebitele na základě automatizovaného rozhodování.
  • Objednatel souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku a bere na vědomí, že náklady vzniklé při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením smlouvy a následným poskytnutím přístupu na online setkání (zejména náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.
  • Poskytovatel není ve vztahu k objednateli-spotřebiteli vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1820 odst. 1 písm. n) občanského zákoníku.
  • Veškerá nabídka služeb uvedená na webu poskytovatele je informativního charakteru a poskytovatel není povinen uzavřít smlouvu o poskytnutí této služby. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.
  • OBSAH SLUŽBY TALENT MATCH
  • Poskytovatel poskytuje v rámci služby Talent Match objednateli-podnikateli službu spočívající v partnerské spolupráci, jejímž předmětem je:
  • online konzultace ohledně poptávky objednatele-podnikatele o nalezení uchazečů o zaměstnání na míru poptávané pozici ze strany objednatele-podnikatele a
  • následné nalezení prověřených uchazečů o zaměstnání na míru poptávané pozici.
  • Cenová nabídka za poskytnutí služby Talent Match je poskytovatelem sestavována individuálně na základě poptávky objednatele v souladu s těmito VOP.
  • Veškerá nabídka služeb uvedená na webu poskytovatele je informativního charakteru a poskytovatel není povinen uzavřít smlouvu o poskytnutí této služby. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.
  • UZAVŘENÍ SMLOUVY O POSKYTOVÁNÍ SLUŽBY

· V PŘÍPADĚ SLUŽBY CAREER THERAPY / BUSINESS THERAPY

ÚVODNÍ KONZULTACE

  • Pro rezervaci úvodní konzultace služby Career Therapy / Business Therapy objednatel vyplní kontaktní formulář na webu poskytovatele, ve kterém uvede své identifikační a kontaktní údaje (jméno, e-mail, telefon).

Objednatel-spotřebitel za účelem odhadu poptávaného téma úvodní konzultace v rámci služby Career Therapy sdělí poskytovateli v kontaktním formuláři na webu poskytovatele informace o své aktuální kariérní situaci a případně ji detailněji specifikuje v následné e-mailové komunikaci s poskytovatelem.

Objednatel-podnikatel za účelem odhadu poptávaného téma úvodní konzultace v rámci služby Business Therapy sdělí poskytovateli v kontaktním formuláři na webu poskytovatele informace o své aktuální podnikatelské situaci a případně ji detailněji specifikuje v následné e-mailové komunikaci s poskytovatelem.

  • Před odesláním kontaktního formuláře je objednatel povinen seznámit se s těmito obchodními podmínkami, které v případě uzavření smlouvy o poskytnutí služby budou tvořit nedílnou součást této smlouvy a dále s Informacemi o zpracování osobních údajů. [MOU1] [AK2] [MOU3]

Zaškrtnutím svého souhlasu před odesláním kontaktního formuláře objednatel potvrzuje, že tyto obchodní podmínky četl a že s jejich zněním souhlasí a současně potvrzuje, že se seznámil s Informacemi o zpracování osobních údajů.

Objednatel je rovněž povinen si před odesláním kontaktního formuláře zkontrolovat, že všechny údaje uvedené v kontaktním formuláři vyplnil správně, jelikož za chybně uvedené údaje a související škodu poskytovatel neodpovídá.

  • Poskytovatel se zavazuje do 48 hodin od obdržení vyplněného kontaktního formuláře objednateli e-mailem:
  • potvrdit přijetí poptávky úvodní konzultace anebo
  • informovat objednatele o tom, že má aktuálně plnou kapacitu.
  • V případě přijetí poptávky úvodní konzultace poskytovatel objednateli společně s informací o přijetí poptávky úvodní konzultace současně zašle:
  • další bližší informace k průběhu poskytování poptávané služby, vč. informace o odměně poskytovatele za poskytnutí služby
  • návrh termínů úvodní konzultace
  • znění obchodních podmínek, se kterými měl objednatel možnost se seznámit již před odesláním kontaktního formuláře a které budou tvořit v případě uzavření smlouvy o poskytnutí služby nedílnou součást smlouvy o poskytnutí služby.

Tento e-mail s návrhem termínů úvodní konzultace bude považován za návrh na uzavření smlouvy o poskytnutí služby (dále jen "nabídka úvodní konzultace"). Poskytovatel současně určí lhůtu k přijetí této nabídky.

  • Výslovné odsouhlasení nabídky úvodní konzultace vč. konkrétního termínu úvodní konzultace objednatelem prostřednictvím e-mailu ve lhůtě pro přijetí nabídky se považuje za akceptaci nabídky ve smyslu § 1740 odst. 1 občanského zákoníku. Smlouva o poskytnutí služby je mezi poskytovatelem a objednatelem uzavřena v souladu s § 1745 občanského zákoníku v okamžiku doručení akceptace nabídky poskytovateli. Nedílnou součást uzavřené smlouvy tvoří přiložené obchodní podmínky.

Souhlasí-li objednatel ve lhůtě pro přijetí nabídky s podmínkami poskytnutí služby, ale navrhne-li jiný termín úvodní konzultace, je smlouva o poskytnutí služby mezi poskytovatelem a objednatelem uzavřena v okamžiku doručení akceptace navrhovaného termínu ze strany poskytovatele objednateli. Nedojde-li k akceptaci navrhovaného termínu ze strany poskytovatele, je smlouva o poskytování služby mezi poskytovatelem a objednatelem uzavřena v okamžiku, kdy se poskytovatel a objednatel společně dohodnou na termínu úvodní konzultace.

Okamžikem uzavření smlouvy o poskytování služby se objednatel zavazuje k platbě sjednané odměny poskytovatele za poskytnutí služby.

Poskytovatel se zavazuje bez zbytečného odkladu po uzavření smlouvy na poskytnutí úvodní konzultace zaslat objednateli-spotřebiteli potvrzení o uzavření smlouvy[MOU4] [AK5] [MOU6] a znění obchodních podmínek[MOU7] platných ke dni uzavření smlouvy v textové podobě na e-mailovou adresu objednatele-spotřebitele.

  • Nepřijme-li objednatel nabídku úvodní konzultace ve lhůtě k jejímu přijetí, nabídka úvodní konzultace zanikne pro uplynutí lhůty k jejímu přijetí ve smyslu § 1735 občanského zákoníku. Poskytovatel nadále nebude nabídkou úvodní konzultace vázán a je oprávněn navrhovaný termín nabídnout k dispozici dalším zájemcům o služby poskytovatele.

DALŠÍ KONZULTACE

  • Rezervace další konzultace/dalších konzultací v rámci služby Career Therapy / Business Therapy probíhá na základě vzájemné dohody objednatele a poskytovatele prostřednictvím e-mailové komunikace.

Poskytovatel je povinen objednatele prostřednictvím e-mailové komunikace informovat o:

  • odměně poskytovatele za poskytnutí další konzultace/dalších konzultací
  • navrhovaném rozsahu další konzultace / dalších konzultací na základě konzultačního plánu stanoveného na úvodní konzultaci
  • návrhu termínů další konzultace / dalších konzultací
  • znění aktuálního znění obchodních podmínek, které budou v případě uzavření smlouvy o poskytnutí další konzultace / dalších konzultací tvořit nedílnou součást této smlouvy.

Tento e-mail bude považován za návrh na uzavření smlouvy o poskytnutí další konzultace / dalších konzultací. Poskytovatel současně určí lhůtu k přijetí této nabídky.

Výslovné odsouhlasení této nabídky objednatelem prostřednictvím e-mailu ve lhůtě pro přijetí nabídky se považuje za akceptaci nabídky ve smyslu § 1740 odst. 1 občanského zákoníku. Smlouva o poskytnutí služby další konzultace / dalších konzultací je mezi poskytovatelem a objednatelem uzavřena v souladu s § 1745 občanského zákoníku v okamžiku doručení akceptace nabídky poskytovateli. Nedílnou součást uzavřené smlouvy tvoří poskytovatelem přiložené obchodní podmínky.

Souhlasí-li objednatel ve lhůtě pro přijetí nabídky s podmínkami poskytnutí další konzultace/dalších konzultací, ale navrhne-li jiný termín další konzultace, je smlouva o poskytnutí služby mezi poskytovatelem a objednatelem uzavřena v okamžiku doručení akceptace navrhovaného termínu ze strany poskytovatele objednateli. Nedojde-li k akceptaci navrhovaného termínu ze strany poskytovatele, je smlouva o poskytování služby mezi poskytovatelem a objednatelem uzavřena v okamžiku, kdy se poskytovatel a objednatel společně dohodnou na termínu další konzultace.

V případě, dohodnou-li se strany ve smlouvě na poskytování vícero dalších konzultací, jsou termíny každé další konzultace sjednávány mezi smluvními stranami individuálně prostřednictvím e-mailové komunikace.

Okamžikem uzavření smlouvy o poskytování služby se objednatel zavazuje k platbě sjednané odměny poskytovatele za poskytnutí služby další konzultace / dalších konzultací.

  • Poskytovatel se zavazuje bez zbytečného odkladu po uzavření smlouvy o poskytnutí další konzultace / dalších konzultací zaslat objednateli-spotřebiteli potvrzení o uzavření smlouvy [MOU8] [MOU9] a znění VOP platných ke dni uzavření smlouvy v textové podobě [MOU10] e-mailem na e-mailovou adresu objednatele-spotřebitele.
  • Nepřijme-li objednatel nabídku další konzultace / dalších konzultací ve lhůtě k jejímu přijetí, nabídka zanikne pro uplynutí lhůty k jejímu přijetí ve smyslu § 1735 občanského zákoníku. Poskytovatel nadále nebude touto nabídkou vázán.
  • V PŘÍPADĚ SLUŽBY MASTER CLASS
  • Pro rezervaci služby MasterClass objednatel vyplní kontaktní formulář na webu poskytovatele, ve kterém uvede své identifikační a kontaktní údaje (jméno, e-mail, telefon), fakturační údaje (adresa, příp. IČ) a současně vybere, kterého poptávaného termínu MasterClass uvedeného na webu poskytovatele se chce zúčastnit.
  • Před odesláním kontaktního formuláře je objednatel povinen seznámit se s těmito obchodními podmínkami, které budou v případě uzavření smlouvy o poskytnutí služby MasterClass tvořit nedílnou součást takové smlouvy a dále s Informacemi o zpracování osobních údajů[MOU11] .

Zaškrtnutím svého souhlasu před odesláním kontaktního formuláře objednatel potvrzuje, že tyto obchodní podmínky četl a že s jejich zněním souhlasí a současně potvrzuje, že se seznámil s Informacemi o zpracování osobních údajů.

Objednatel je rovněž povinen si před odesláním kontaktního formuláře zkontrolovat, že všechny údaje vyplnil správně, jelikož za chybně uvedené údaje a související škodu poskytovatel neodpovídá.

Odeslání kontaktního formuláře se považuje za návrh na uzavření smlouvy o poskytnutí služby MasterClass v poptávaném termínu.

  • Poskytovatel se zavazuje do 2 racovních dnů od obdržení vyplněného kontaktního formuláře objednateli e-mailem:
  • potvrdit přijetí rezervace poptávaného termínu MasterClass anebo
  • informovat objednatele o tom, že poptávaný termín MasterClass má již plnou kapacitu.

V případě přijetí rezervace poptávaného termínu MasterClass poskytovatel objednateli současně zašle:

  • fakturu na úhradu odměny poskytovatele za poskytnutí služby MasterClass
  • znění obchodních podmínek, se kterými měl objednatel možnost se seznámit již před odesláním kontaktního formuláře a které budou tvořit nedílnou součást smlouvy o poskytnutí služby MasterClass v poptávaném termínu.

Tento e-mail je považován za akceptaci návrhu na uzavření smlouvy o poskytnutí služby MasterClass v poptávaném termínu. Smlouva o poskytování služby je mezi poskytovatelem a objednatelem v souladu s § 1745 občanského zákoníku uzavřena v okamžiku doručení akceptace návrhu na uzavření smlouvy objednateli.

Nedílnou součást uzavřené smlouvy tvoří přiložené obchodní podmínky.

Okamžikem uzavření smlouvy o poskytnutí služby se objednatel zavazuje k platbě sjednané odměny poskytovatele.

  • Poskytovatel se zavazuje bez zbytečného odkladu po uzavření smlouvy o poskyntutí služby Master Class zaslat objednateli-spotřebiteli potvrzení o uzavření smlouvy [MOU12] a znění VOP platných ke dni uzavření smlouvy v textové podobě[MOU13] e-mailem na e-mailovou adresu objednatele-spotřebitele.
  • Nesplní-li objednatel svůj závazek řádně a včas uhradit poskytovateli odměnu za poskytnutí služby MasterClass na základě poskytovatelem vystavené faktury, je poskytovatel oprávněn od uzavřené smlouvy o poskytnutí služby MasterClass odstoupit, jak je blíže uvedeno v odst. 6.8 těchto VOP.
  • Nebude-li naplněna minimální kapacita MasterClass (3 osoby), je poskytovatel oprávněn od uzavřené smlouvy o poskytnutí služby MasterClass odstoupit, jak je blíže uvedeno v odst. 6.9 těchto VOP.
  • V PŘÍPADĚ SLUŽBY TALENT MATCH
  • Pro rezervaci služby Talent Match objednatel-podnikatel vyplní kontaktní formulář na webu poskytovatele, ve kterém uvede své identifikační a kontaktní údaje (jméno, e-mail, telefon).

Před odesláním kontaktního formuláře je objednatel povinen seznámit se s těmito obchodními podmínkami, které v případě uzavření smlouvy o poskytnutí služby Talent Match budou tvořit nedílnou součást této smlouvy a dále s Informacemi o zpracování osobních údajů[MOU14] .

Zaškrtnutím svého souhlasu před odesláním kontaktního formuláře objednatel-podnikatel potvrzuje, že tyto obchodní podmínky četl a že s jejich zněním souhlasí a současně potvrzuje, že se seznámil s Informacemi o zpracování osobních údajů.

Objednatel-podnikatel je rovněž povinen si před odesláním kontaktního formuláře zkontrolovat, že všechny údaje vyplnil správně, jelikož za chybně uvedené údaje a související škodu poskytovatel neodpovídá.

  • Poskytovatel se zavazuje do 2 pracovních dnů od obdržení vyplněného kontaktního formuláře objednateli-podnikateli e-mailem:
  • potvrdit přijetí poptávky služby Talent Match anebo
  • informovat objednatele-podnikatele o tom, že má aktuálně plnou kapacitu.

V případě přijetí poptávky služby Talent Match poskytovatel současně objednateli-podnikateli zašle další bližší informace k poskytování poptávané služby vč. cenové nabídky za poskytnutí služby a znění obchodních podmínek, se kterými měl objednatel-podnikatel možnost se seznámit již před odesláním kontaktního formuláře a které budou v případě uzavření smlouvy o poskytnutí služby Talent Match tvořit nedílnou součást takové smlouvy.

Tento e-mail bude považován za návrh na uzavření smlouvy o poskytnutí služby (dále jen "nabídka služby Talent Match"). Poskytovatel současně určí lhůtu k přijetí této nabídky.

  • Výslovné odsouhlasení nabídky služby Talent Match objednatelem-podnikatelem prostřednictvím e-mailu ve lhůtě pro přijetí této nabídky se považuje za akceptaci nabídky ve smyslu § 1740 odst. 1 občanského zákoníku. Smlouva o poskytnutí služby je mezi poskytovatelem a objednatelem uzavřena v souladu s § 1745 občanského zákoníku v okamžiku doručení akceptace nabídky poskytovateli. Nedílnou součást uzavřené smlouvy tvoří poskytovatelem přiložené obchodní podmínky.
  • Nepřijme-li objednatel nabídku služby Talent Match ve lhůtě k jejímu přijetí, nabídka služby Talent Match zanikne pro uplynutí lhůty k jejímu přijetí ve smyslu § 1735 občanského zákoníku. Poskytovatel nadále nebude nabídkou služby Talent Match vázán.
  • PRÁVA A POVINNOSTI PLYNOUCÍ ZE SMLOUVY O POSKYTOVÁNÍ SLUŽBY
  • V PŘÍPADĚ SLUŽBY CAREER THERAPY
  • Okamžikem uzavření smlouvy o poskytnutí služby Career Therapy se poskytovatel zavazuje:
  • zaslat objednateli odkaz na úvodní / další konzultaci
  • poskytnout objednateli ve sjednaném termínu úvodní / další konzultacI
  • o veškerých informacích, které poskytovatel získá / získal od objednatele-spotřebitele v souvislosti s poskytnutím služby Career Therapy zachovávat mlčenlivost

a objednatel-spotřebitel se zavazuje

  • se na úvodní / další konzultaci dostavit
  • sdělit poskytovateli veškeré nezbytné informace potřebné k řádnému poskytnutí úvodní / další konzultace
  • uhradit poskytovateli po skončení úvodní / další konzultace odměnu poskytovatele za poskytnutí služby na základě faktury vystavené poskytovatelem se splatností 14 dní, která bude objednateli-spotřebiteli poskytovatelem zaslána po skončení úvodní / další konzultace prostřednictvím e-mailu.
  • Objednatel-spotřebitel není oprávněn jednostranně změnit sjednaný termín úvodní / další konzultace. Ke změně termínu úvodní / další konzultace může dojít pouze ve výjimečných případech a pouze na základě výslovné vzájemné dohody poskytovatele a objednatele-spotřebitele prostřednictvím e-mailové komunikace.
  • Objednatel-spotřebitel je oprávněn odstoupit od smlouvy o poskytnutí online konzultace písemným odstoupením zaslaným prostřednictvím e-mailové komunikace poskytovateli nejpozději 48 hodin před konáním online konzultace. Odstoupení bude účinné jeho doručením poskytovateli, kdy uzavřená smlouva o poskytování služby zanikne a ani jedna ze smluvních stran nebude smlouvou o poskytnutí služby nadále vázána.
  • Nedostaví-li se objednatel-spotřebitel ve sjednaném termínu na úvodní / další konzultaci, aniž by:
  • došlo ke změně termínu dle odst. 4.2 VOP nebo
  • objednatel-spotřebitel odstoupil od smlouvy dle odst. 4.3 VOP či dle odst. 6.1 VOP

je i přesto povinen uhradit poskytovateli odměnu za poskytnutí služby na základě faktury vystavené poskytovatelem se splatností 14 dní, která bude objednateli-spotřebiteli zaslána prostřednictvím e-mailu po uplynutí sjednaného termínu úvodní / další konzultace.

  • Ve výjimečných případech (dojde-li k neočekávaným událostem z důvodu např. nemoci či zásahu vyšší moci), které poskytovatel nebude moci jakkoliv ovlivnit a v jejichž důsledku poskytovatel nebude schopen úvodní / další konzultaci objednateli-spotřebiteli poskytnout ve sjednaném termínu, se poskytovatel zavazuje poskytnout objednateli-spotřebiteli náhradního termín online konzultace dle vzájemné dohody poskytovatele a objednatele-spotřebitele, ve kterém bude úvodní / další konzultace ze strany poskytovatele objednateli-spotřebiteli poskytnuta, aniž by tato změna byla považována za podstatné porušení smlouvy o poskytnutí služby ze strany poskytovatele.
  • V PŘÍPADĚ SLUŽBY BUSINESS THERAPY
  • Okamžikem uzavření smlouvy o poskytnutí služby Business Therapy se poskytovatel zavazuje:
  • zaslat objednateli odkaz na úvodní / další konzultaci
  • poskytnout objednateli ve sjednaném termínu úvodní / další konzultaci
  • o veškerých informacích, které poskytovatel získá / získal od objednatele-podnikatele v souvislosti s poskytnutím služby zachovávat mlčenlivost

a objednatel-podnikatel se zavazuje

  • se na úvodní / další konzultaci dostavit
  • sdělit poskytovateli veškeré nezbytné informace potřebné k řádnému poskytnutí úvodní / další konzultace
  • uhradit poskytovateli po skončení úvodní / další konzultace odměnu poskytovatele za poskytování služby na základě faktury vystavené poskytovatelem se splatností 14 dní, která bude objednateli-podnikateli poskytovatelem zaslána po skončení úvodní / další konzultace prostřednictvím e-mailu.
  • Objednatel není oprávněn jednostranně změnit sjednaný termín úvodní / další konzultace. Ke změně termínu úvodní / další může dojít pouze ve výjimečných případech a pouze na základě výslovné vzájemné dohody poskytovatele a objednatele-podnikatele prostřednictvím e-mailové komunikace.
  • Objednatel-podnikatel je oprávněn odstoupit od smlouvy o poskytnutí online konzultace Business Therapy písemným odstoupením zaslaným prostřednictvím e-mailové komunikace poskytovateli nejpozději 48 hodin před konáním online konzultace. Odstoupení bude účinné jeho doručením poskytovateli, kdy uzavřená smlouva o poskytování služby zanikne a ani jedna ze smluvních stran nebude smlouvou o poskytnutí služby nadále vázána.
  • Nedostaví-li se objednatel-podnikatel ve sjednaném termínu na úvodní / další konzultaci, aniž by:
  • došlo ke změně termínu dle odst. 4.7 VOP nebo
  • objednatel-podnikatel odstoupil od smlouvy dle odst. 4.8 VOP

je i přesto povinen uhradit poskytovateli odměnu za poskytnutí služby na základě faktury vystavené poskytovatelem se splatností 14 dní, která bude objednateli zaslána prostřednictvím e-mailu po uplynutí sjednaného termínu úvodní / další konzultace.

  • Ve výjimečných případech (dojde-li k neočekávaným událostem z důvodu např. nemoci či zásahu vyšší moci), které poskytovatel nebude moci jakkoliv ovlivnit a v jejichž důsledku poskytovatel nebude schopen úvodní / další konzultaci objednateli-podnikateli poskytnout ve sjednaném termínu, se poskytovatel zavazuje poskytnout objednateli-podnikateli náhradního termín online konzultace dle vzájemné dohody poskytovatele a objednatele-podnikatele, ve kterém bude úvodní / další konzultace ze strany poskytovatele objednateli-podnikateli poskytnuta, aniž by tato změna byla považována za podstatné porušení smlouvy o poskytnutí služby ze strany poskytovatele.
  • V PŘÍPADĚ SLUŽBY MASTER CLASS
  • Okamžikem uzavření smlouvy o poskytnutí služby MasterClass se poskytovatel zavazuje:
  • zaslat objednateli v souladu s odst. 4.12 VOP odkaz na online setkání v oblasti kariérního / business poradenství
  • poskytnout objednateli přístup na online setkání v oblasti kariérního i business poradenství ve sjednaném termínu

a objednatel se zavazuje:

  • uhradit před konáním online setkání poskytovateli odměnu poskytovatele za poskytnutí přístupu na online setkání na základě faktury vystavené poskytovatelem, která bude objednateli zaslána prostřednictvím e-mailu současně s potvrzením přijetí rezervace poptávaného termínu online setkání
  • se na online setkání dostavit.
  • Poskytovatel zašle odkaz na online setkání v oblasti kariérního / business poradenství až po obdržení úhrady odměny poskytovatele v souladu s odst. 4.11 VOP.
  • Objednatel není oprávněn jednostranně změnit výběr online setkání na jiný termín online setkání zveřejněný na webu poskytovatele.
  • Objednatel je oprávněn odstoupit od smlouvy o poskytnutí služby MasterClass ve sjednaném termínu písemným odstoupením zaslaným prostřednictvím e-mailové komunikace poskytovateli nejpozději 3 dny před konáním sjednaného termínu MasterClass. Odstoupení bude účinné jeho doručením poskytovateli, kdy uzavřená smlouva o poskytování služby zanikne a ani jedna ze smluvních stran nebude smlouvou o poskytnutí služby nadále vázána. V případě, že objednatel již uhradil odměnu poskytovatele za poskytnutí služby MasterClass, zavazuje se poskytovatel vrátit obdržené finanční prostředky objednateli do 14 dnů od doručení odstoupení poskytovateli.
  • Ve výjimečných případech (dojde-li k neočekávaným událostem z důvodu např. nemoci či zásahu vyšší moci), které poskytovatel nebude moci jakkoliv ovlivnit a v jejichž důsledku poskytovatel nebude schopen online setkání poskytnout ve sjednaném termínu, se poskytovatel zavazuje poskytnout objednateli náhradního termín online setkání, ve kterém bude online setkání vč. konzultace na avizované téma ze strany poskytnuto, aniž by tato změna byla považována za podstatné porušení smlouvy o poskytnutí služby ze strany poskytovatele.
  • V PŘÍPADĚ SLUŽBY TALENT MATCH
  • Okamžikem uzavření smlouvy o poskytnutí služby Talent Match se poskytovatel zavazuje
  • poskytnout objednateli-podnikateli konzultaci související s poptávkou objednatele-podnikatele o nalezení uchazečů o zaměstnání na míru poptávané pozici a následně
  • prověřit uchazeče a propojit uchazeče o zaměstnání prověřené na míru poptávané pozici s objednatelem-podnikatelem
  • o veškerých informacích, které poskytovatel získá / získal od objednatele-podnikatele v souvislosti s poskytnutím služby zachovávat mlčenlivost

a objednatel-podnikatel se zavazuje:

  • sdělit poskytovateli veškeré nezbytné informace potřebné k řádnému poskytnutí služby
  • poskytovat poskytovateli součinnost během poskytování služby
  • uhradit poskytovateli po provedení služby odměnu poskytovatele za poskytování služby na základě faktury vystavené poskytovatelem, která bude objednateli-podnikateli poskytovatelem zaslána po poskytnutí služby.
  • PLATEBNÍ PODMÍNKY

· V PŘÍPADĚ SLUŽBY CAREER THERAPY / BUSINESS THERAPY

  • Sjednanou odměnu za poskytnutí služby úvodní konzultace se objednatel zavazuje poskytovateli uhradit po poskytnutí úvodní konzultace na základě poskytovatelem vystavené faktury se splatností 14 dní, a to bezhotovostně převodem na bankovní účet poskytovatele uvedený ve faktuře. Závazek objednatele uhradit poskytovateli odměnu za poskytnutí služby je splněn okamžikem připsání příslušné částky na bankovní účet poskytovatele.
  • Sjednanou odměnu za poskytnutí služby každé jedné další konzultace se objednatel zavazuje poskytovateli uhradit poposkytnutí každé jedné další konzultace zvlášť na základě poskytovatelem vystavené faktury se splatností 14 dní, a to bezhotovostně převodem na bankovní účet poskytovatele uvedený ve faktuře. Závazek objednatele uhradit poskytovateli odměnu za poskytnutí služby je splněn okamžikem připsání příslušné částky na bankovní účet poskytovatele.
  • V případě Career Therapy poskytovatel nepožaduje od objednatele-spotřebitele zálohu či jinou obdobnou platbu.
  • V případě Career Therapy se poskytovatel zavazuje bez zbytečného odkladu po přijetí platby zaslat objednateli-spotřebiteli potvrzení o přijaté platbě na jeho e-mailovou adresu.

· V PŘÍPADĚ SLUŽBY MASTER CLASS

  • Sjednanou odměnu za poskytnutí služby Master Class se objednatel zavazuje poskytovateli uhradit před konáním online setkání na základě poskytovatelem vystavené faktury, a to bezhotovostně převodem na bankovní účet poskytovatele uvedený ve faktuře. Závazek objednatele uhradit poskytovateli odměnu za poskytnutí služby je splněn okamžikem připsání příslušné částky na bankovní účet poskytovatele.
  • V případě Master Class poskytovatel nepožaduje od objednatele-spotřebitele zálohu či jinou obdobnou platbu. Tímto není dotčena povinnost objednatele-spotřebitele uhradit odměnu poskytovatele před konáním online setkání.
  • V případě objednatele-spotřebitele se poskytovatel zavazuje bez zbytečného odkladu po přijetí platby zaslat objednateli-spotřebiteli potvrzení o přijaté platbě na jeho e-mailovou adresu.
  • V PŘÍPADĚ SLUŽBY TALENT MATCH
  • Sjednanou odměnu za poskytnutí služby Talent Match se objednatel zavazuje poskytovateli uhradit po poskytnutí služby na základě poskytovatelem vystavené faktury, a to bezhotovostně převodem na bankovní účet poskytovatele uvedený ve faktuře. Závazek objednatele uhradit poskytovateli odměnu za poskytnutí služby je splněn okamžikem připsání příslušné částky na bankovní účet poskytovatele.
  • ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY O POSKYTOVÁNÍ SLUŽEB

· PRÁVO OBJEDNATELE-SPOTŘEBITELE ODSTOUPIT OD SMLOUVY

  • Objednatel-spotřebitel bere na vědomí, že má dle § 1837 písm. a) občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy o poskytování služby ve lhůtě 14 dnů od uzavření smlouvy o poskytování služby, avšak pouze do okamžiku, než bude služba v plném rozsahu poskytnuta.

Objednatel-spotřebitel tedy nemá právo od smlouvy o poskytování služby odstoupit dle předchozí věty pokud

  • výslovně souhlasil s poskytnutím služby před uplynutím 14 denní lhůty k odstoupení od smlouvy
  • byl-li současně poskytovatelem před poskytnutím služby poučen o tom, že poskytnutím služby před uplynutím 14 denní lhůty jeho právo na odstoupení od smlouvy zanikne.[MOU15]
  • byla-li sjednaná služba již zcela poskytnuta.

V případě:

  • bylo-li mezi poskytovatelem a objednatelem-spotřebitelem sjednána smlouva o poskytování vícero služeb a se souhlasem objednatele-spotřebitele bylo započato s poskytováním těchto služeb před uplynutím 14 denní lhůty k odstoupení od smlouvy od uzavření smlouvy a současně
  • nebyly-ly sjednané služby (např. v případě vícero dalších konzultací) dosud zcela poskytnuty,

má objednatel-spotřebitel právo od smlouvy o poskytování vícero služeb odstoupit, avšak je povinen uhradit poměrnou část odměny poskytovatele odpovídající rozsahu služeb již poskytnutých do okamžiku odstoupení od smlouvy. Je-li sjednaná odměna poskytovatele nepřiměřeně vysoká, uhradí objednatel-spotřebitel poskytovateli obvyklou cenu toho, co bylo poskytnuto.

  • Odstoupení od smlouvy dle odst. 6.1 těchto VOP může objednatel-spotřebitel učinit a poskytovateli jednostranně oznámit jakýmkoliv jednoznačným prohlášením adresovaným:
  • elektronicky na e-mail poskytovatele: info@business-therapy.cz
  • písemně na adresu sídla poskytovatele: Mgr. Anna Cimburková, MBA, IČ: 215 16 405, sídlem Na Sádkách 1903, 530 03, Pardubice-Bílé Předměstí, Česká republika,
  • telefonicky na číslo poskytovatele: +420 731 542 771.

Objednatel-spotřebitel může využít přiložený vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy,

který tvoří přílohu těchto VOP, není to však jeho povinností.

Odstoupení musí být poskytovateli odesláno ve lhůtě uvedené v odst. 6.1 VOP. Odstoupení je vůči poskytovateli účinné jeho doručením.

  • V případě odstoupení od smlouvy dle čl. 6.1 VOP se smlouva o poskytování služby od počátku ruší. Poskytovatel objednateli-spotřebiteli vrátí všechny peněžní prostředky přijaté od objednatele-spotřebitele bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, a to stejným způsobem, jakým je od objednatele-spotřebitele přijal či jiným způsobem, pokud s tím objednatel-spotřebitel bude souhlasit a nevzniknou tím objednateli-spotřebiteli další náklady.

V případě odstoupení objednatele-spotřebitele od smlouvy o poskytování vícero služeb (za podmínek uvedených v čl. 6.1 VOP) je poskytovatel oprávněn proti nároku objednatele-spotřebitele na vrácení peněz započíst svůj nárok na úhradu poměrné části odměny poskytovatele odpovídající rozsahu služeb již poskytnutých do okamžiku odstoupení od smlouvy.

  • Mimo odst. 6.1 až 6.3 těchto VOP je objednatel-spotřebitel je oprávněn odstoupit od smlouvy
  • o poskytnutí online konzultace Career Therapy písemným odstoupením zaslaným prostřednictvím e-mailové komunikace poskytovateli nejpozději 48 hodin před konáním online konzultace. Odstoupení bude účinné jeho doručením poskytovateli, kdy uzavřená smlouva o poskytování služby zanikne a ani jedna ze smluvních stran nebude smlouvou o poskytnutí služby nadále vázána
  • o poskytnutí služby MasterClass ve sjednaném termínu písemným odstoupením zaslaným prostřednictvím e-mailové komunikace poskytovateli nejpozději 3 dny před konáním sjednaného termínu Master Class. Odstoupení bude účinné jeho doručením poskytovateli, kdy uzavřená smlouva o poskytování služby zanikne a ani jedna ze smluvních stran nebude smlouvou o poskytnutí služby nadále vázána. V případě, že objednatel-spotřebitel již uhradil odměnu poskytovatele za poskytnutí služby MasterClass, zavazuje se poskytovatel vrátit obdržené finanční prostředky objednateli-spotřebiteli do 14 dnů od doručení odstoupení poskytovateli.
  • PRÁVO OBJEDNATELE-PODNIKATELE ODSTOUPIT OD SMLOUVY
  • Objednatel-podnikatel bere na vědomí, že mu nenáleží žádné z výše uvedených práv objednatele-spotřebitele odstoupit od smlouvy dle odst. 6.1 až 6.4 VOP.
  • Objednatel-podnikatel je oprávněn odstoupit od smlouvy o poskytnutí online konzultace Business Therapy písemným odstoupením zaslaným prostřednictvím e-mailové komunikace poskytovateli nejpozději 48 hodin před konáním online konzultace. Odstoupení bude účinné jeho doručením poskytovateli, kdy uzavřená smlouva o poskytování služby zanikne a ani jedna ze smluvních stran nebude smlouvou o poskytnutí služby nadále vázána.
  • Objednatel-podnikatel má právo odstoupit od uzavřené smlouvy o poskytnutí služby MasterClass ve sjednaném termínu nejpozději 3 dny před konáním sjednaného termínu MasterClass jednostranným písemným odstoupením zaslaným na e-mailovou adresu poskytovatele. Odstoupení je vůči poskytovateli účinné jeho doručením, kdy závazek ze smlouvy o poskytování služby MasterClass zanikne. V případě, že objednatel-podnikatel již uhradil odměnu poskytovatele za poskytnutí sjednaného termínu MasterClass, zavazuje se poskytovatel vrátit obdržené finanční prostředky objednateli-podnikateli do 14 dnů od doručení odstoupení poskytovateli.
  • PRÁVO POSKYTOVATELE ODSTOUPIT OD SMLOUVY
  • Poskytovatel má právo odstoupit od smlouvy o poskytování služby MasterClass:
  • nebude-li objednatelem řádně a včas uhrazena odměna poskytovatele na základě faktury vystavené poskytovatelem a/nebo
  • nebude-li naplněna minimální kapacita MasterClass (3 osoby),

a to jednostranným písemným odstoupením zaslaným na e-mailovou adresu objednatele. Odstoupení je vůči objednateli účinné jeho doručením, kdy závazek ze smlouvy o poskytování služby MasterClass ve sjednaném termínu zanikne. V případě, že objednatel ve lhůtě mezi odesláním odstoupení od smlouvy poskytovatelem a doručením tohoto odstoupení od smlouvy objednateli již odměnu poskytovatele za poskytnutí služby MasterClass uhradil, zavazuje se poskytovatel vrátit obdržené finanční prostředky objednateli do 14 dnů od doručení odstoupení objednateli.

  • VÝPOVĚĎ SMLOUVY
  • Objednatel má právo kdykoliv vypovědět smlouvu o poskytování vícero dalších konzultací v rámci služby Career Therapy / Business Therapy bez výpovědní doby, a to i bez uvedení důvodů, písemnou výpovědí zaslanou e-mailem poskytovateli. Výpověď je účinná jejím doručením poskytovateli, kdy závazek ze smlouvy o poskytování dalších konzultací v rámci služby Career Therapy / Business Therapy zanikne a žádná ze stran nebude nadále touto smlouvou vázána. Objednatel v takovém případě nemá právo na vrácení finančních prostředků vynaložených na dosud již poskytnuté další konzultace.
  • PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ
  • Práva a povinnosti ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy, zejména příslušnými ustanoveními občanského zákoníku a v případě objednatele-spotřebitele také zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
  • Splní-li poskytovatel sjednanou službu vadně (tj. v rozporu se smlouvou o poskytování služeb), náleží objednateli práva z vadného plnění ve smyslu § 1923 občanského zákoníku, kdy platí, že:
  • je-li vada odstranitelná, může se objednatel domáhat opravy nebo doplnění toho, co chybí, anebo přiměřené slevy z odměny poskytovatele za poskytnutí služby
  • nelze-li vadu odstranit, může nabyvatel buď odstoupit od smlouvy, anebo se domáhat přiměřené slevy z odměny poskytovatele za poskytnutí služby.
  • Práva z vadného plnění může objednatel uplatnit
  • elektronicky na e-mail poskytovatele: info@business-therapy.cz
  • písemně na adresu sídla poskytovatele: Mgr. Anna Cimburková, MBA, IČ: 215 16 405, sídlem Na Sádkách 1903, 530 03, Pardubice-Bílé Předměstí, Česká republika.
  • Poskytovatel je povinen vydat objednateli-spotřebiteli při uplatnění reklamace písemné potvrzení, ve kterém uvede datum, kdy objednateli-spotřebiteli reklamaci uplatnil, co je jejím obsahem, jaký způsob vyřízení reklamace objednatel-spotřebitel požaduje a kontaktní údaje objednatele-spotřebitele pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace.

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena a objednatel-spotřebitel o tom musí být informován nejpozději do třiceti dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se poskytovatel s objednatelem-spotřebitelem nedohodnou na delší lhůtě. Po marném uplynutí této lhůty může objednatel-spotřebitel od smlouvy o poskytování služby odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu.

Poskytovatel je povinen vydat objednateli-spotřebiteli potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy, a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.

  • Objednatel má nárok na náhradu nákladů účelně vynaložených při uplatnění tohoto práva. Neuplatní-li však objednatel právo na náhradu do jednoho měsíce po uplynutí lhůty, ve které je třeba vytknout vadu, soud právo nepřizná, pokud poskytovatel namítne, že právo na náhradu nebylo uplatněno včas.
  • VYŘIZOVÁNÍ STÍŽNOSTÍ, MIMOSOUDNÍ ŘEŠENÍ SPORU
  • Poskytovatel vyřizuje případné stížností objednatelů-spotřebitelů prostřednictvím elektronické pošty. Tyto stížnosti je možné zasílat:
  • elektronicky na e-mail poskytovatele: info@business-therapy.cz
  • písemně na adresu sídla poskytovatele: Mgr. Anna Cimburková, MBA, IČ: 215 16 405, sídlem Na Sádkách 1903, 530 03, Pardubice-Bílé Předměstí, Česká republika

Informaci o vyřízení stížnosti zašle poskytovatel zpravidla na elektronickou adresu objednatele-spotřebitele.

  • Objednatel-spotřebitel se může obrátit se stížností na orgán dohledu nebo státního dozoru. Poskytovatel je oprávněn k poskytování služeb na základě živnostenského oprávnění. Dozor v této oblasti vykonává příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává dozor nad dodržováním občanského zákoníku a zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
  • K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze smlouvy o poskytování služby je příslušná Česká obchodní inspekce se sídlem Ústředního inspektorátu na adrese Gorazdova 1969/24, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs.
  • OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
  • Informace o tom, jakým způsobem poskytovatel zpracovává osobní údaje objednatele jsou uvedeny zde[MOU16] .
  • ROZHODNÉ PRÁVO
  • Pokud vztah založený smlouvou o poskytování služeb obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak si poskytovatel a objednatel sjednávají, že se smlouva o poskytování služeb bude řídit českým právem.

Volbou práva podle není objednatel-spotřebitel, zbaven ochrany, kterou mu poskytují ustanovení právního řádu, od nichž se nelze smluvně odchýlit, a jež by se v případě neexistence volby práva jinak použila dle ustanovení čl. 6 odst. 1 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 593/2008 ze dne 17. června 2008 o právu rozhodném pro smluvní závazkové vztahy (Řím I).

  • Poskytovatel a objednatel-podnikatel si tímto v souladu s § 89a zákona č. 99/1963 Sb., občanského soudního řádu sjednávají, že veškeré spory vzniklé ze smlouvy o poskytování služby či v souvislosti s ní budou řešeny před Okresním soudem v Pardubicích.
  • ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
  • Tyto obchodní podmínky jsou účinné od 1.11.2025.
  • Znění VOP může poskytovatel jednostranně měnit či doplňovat. Objednatele však vždy zavazují VOP účinné ke dni uzavření smlouvy o poskytování služby.
  • Je-li některé ustanovení VOP neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení.
  • Přílohu těchto VOP tvoří vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy.

V Pardubicích, dne 1.11.2025.